На главную
События
Люди
Рынок
Новости
Мониторинг
О проекте
банер сверху
банер сверху слева
ВОЛОДИМИР МАКЕЄНКО СТАВ ВЛАСНИКОМ 9,5% ТЕЛЕКАНАЛУ TONIS

У структурі власності ТОВ «Телеканал “Тоніс”» (телеканал Tonis) відбулися зміни: власником частки 9,5% статутного фонду став український політик Володимир Макеєнко.

Про такі зміни «Детектору медіа» деякий час тому стало відомо з власних джерел, нині інформація підтверджена даними з Єдиного державного реєстру.

За даними ЄДР, Володимир Макеєнко став власником часток якими раніше володіли Оксана Васьківська, Микола Дяченко, Артем Жилін, Артем Савчук – усі вони раніше володіли по 2% статутного фонду, а нині вибули зі структури власності телеканалу Tonis. Також пан Макеєнко став власником частини частки, якою володів перший заступник гендиректора каналу Василь Бирзул – його частка в компанії зменшилася з 2% до 0,5%.

Водночас 10% статутного фонду компанії й далі володіє генеральний директор каналу Олександр Бутко, а власником 80% свого статутного фонду виступає саме підприємство ТОВ «Телеканал “Тоніс”».

Кінцевим бенефіціаром компанії залишається Олександр Бутко.

Зміни відображені в таблиці нижче:

Власники ТОВ «Телеканал “Тоніс”»

Були

Стали

ТОВ «Телеканал “Тоніс”»

80%

ТОВ «Телеканал “Тоніс”»

80%

Олександр Бутко

10%

Олександр Бутко

10%

Василь Бирзул

2%

Василь Бирзул

0,5%

Оксана Васьківська

2%

Володимир Макеєнко

9,5%

Микола Дяченко

2%

 

 

Артем Жилін

2%

 

 

Артем Савчук

2%

 

 

Володимир Макеєнко – народний депутат кількох скликань, представник партій «Солідарність», «Наша Україна», «Регіони України», Партія регіонів, колишній заступник голови фракції Партії регіонів, колишній голова Київської міської державної адміністрації (січень-березень 2014 року). У лютому 2014 року вийшов з лав Партії регіонів. У 2015 році балотувався в мери Києва від партії «Наш край».

Нагадаємо, 9 січня генеральний продюсер каналу NewsOne Олексій Семенов оголосив, що залишає канал разом з двома ведучими – Матвієм Ганапольським і Євгенієм Кисельовим. Пан Семенов утримувався від коментарів, повідомивши, що «перебуває в переговорному процесі». На ринку виникло кілька версій того, куди йде пан Семенов – джерела «ДМ» повідомляли, що це буде телеканал Tonis.

На початку березня стало відомо, що Олексій Семенов зустрічався з колективом телеканалу Tonis, цю інформацію «Детектору медіа» підтвердив генеральний директор каналу Олександр Бутко. 14 березня Олексій Семенов повідомив «Детектору медіа», найближчим часом обійме посаду генерального продюсера Tonis, разом з ним на каналі працюватимуть ведучі Євген Кисельов і Матвій Ганапольський.

Нагадаємо також, що раніше в ЗМІ телеканал Tonis часто пов'язували з сином колишнього президента Олександром Януковичем. Минулого року телеканал змінив структуру власності, і по суті, викупив сам себе у власника, чеського громадянина Петера Зікі. Тепер, відповідно до закону, телеканал повинен протягом року продати викуплену у попереднього власника частку.

Навесні 2016 року ТОВ «Телеканал “Тоніс”» викупив у своїх власників 80% свого статутного фонду. Часткою 10% став володіти генеральний директор каналу Олександр Бутко, а власниками часток по 2% стали перший заступник гендиректора Василь Бирзул, а також такі фізичні особи: Оксана Васьківська, Микола Дяченко, Артем Жилін, Артем Савчук.

При цьому кінцевим бенефіціарним власником у державному реєстрі вказаний генеральний директор каналу Олександр Бутко. Раніше кінцевим бенефіціарним власником каналу Tonis за документами був громадянин Чехії Петр Зіка.

Як пояснювала заступниця голови Нацради Уляна Фещук, у підприємства є можливість викупити себе у своїх власників. «Протягом року ця частка повинна бути реалізована. Тобто підприємство повинне знайти власника цієї частки, і воно може продати її будь-кому. Якщо протягом року воно не знайде покупця, то повинне зменшити статутний капітал», - пояснила вона.

Раніше, в лютому 2015 року, голова Нацради Юрій Артеменко заявив: Генеральна прокуратура України встановила, що син колишнього Президента України Олександр Янукович опосередковано володіє телеканалами Tonis (ТОВ «Телеканал "Тоніс"»), Business (ТОВ «ТРК "Погода ТБ"») і Dobro (ТОВ «ТРК "Нові комунікації"»). Прес-секретар Олександра Януковича Юрій Кірасир цю інформацію заперечив.

Колишній власник каналу Tonis Володимир Костерін влітку 2014 року в інтерв’ю Hubs розповів, що був змушений віддати канал представникам минулої влади. «Був дуже сильний тиск на моїх партнерів по іншим бізнесам, на колег і менеджерів. Відкривалися кримінальні справи, людей допитували в прокуратурі. Я змушений був віддати Tonis представникам минулої влади, щоб зняти цей тиск… Я дав команду переписати акції (каналу) на компанії, список яких мені надали», - повідомив пан Костерін і додав, що «покупець» заплатив у десять разів менше ринкової ціни каналу, але не йому особисто, а менеджменту й низці посередників, як відступні.

Ще у 2011 році журналістське розслідування «Наших грошей» виявило, що кінцевими власниками телеканалу Tonis можуть бути Олександр Янукович і Сергій Арбузов.


баннер слева баннер снизу

Реклама в СМИ - ключ к успеху!

Размещение рекламы в источниках массовой информации является не только наиболее популярным маркетинговым ходом, но и успешным действием по раскрутке конкретного объекта. Разместить рекламу можно практически повсеместно. Реклама в газете и реклама в СМИ являются наиболее массовым явлением по привлечение целевой аудитории новых клиентов. Размещение рекламы в прессе привлекает не только огромное количество потенциальных клиентов, но и дает возможность заявить о себе и кратко охарактеризовать деятельность, которой вы занимаетесь.
Реклама в печатных СМИ является наиболее распространенным маркетинговым приемом, поэтому используется практически всеми компаниями от новичков до профессионалов своего дела. Размещение рекламы в газетах является частным случаем аналогичных действий в отношении рекламы в печатных изданиях. Несмотря на все достоинства данного метода не всегда массовость должна становиться ключевым критерием. Например, ориентация на определенную аудиторию может сыграть свою положительную роль, поэтому реклама в журналах существенно повышает статус и рейтинг фирмы или товара. Размещение рекламы в СМИ, а как частный случай реклама в прессе, все же остаются наиболее востребованными в аспекте продвижения того или иного объекта, поэтому при разработке маркетинговой политики и стратегии нельзя пренебрегать использованием хоть и давно известных, но не менее эффективных способов раскрутки!
Bpress – поможем разместить рекламу: размещение рекламы в СМИ
WhiteWeb
создание сайтов