На главную
События
Люди
Рынок
Новости
Мониторинг
О проекте
банер сверху
банер сверху слева
КИЇВРАДА ЗАТВЕРДИЛА ПРОЕКТ ДВОЕТАПНОЇ РЕОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНАЛЬНИХ ДРУКОВАНИХ ЗМІ СТОЛИЦІ

Київради з питань інформаційної політики та реклами Рена Назарова повідомила, що Київрада більшістю голосів підтримала проект «Про реорганізацію комунальних підприємств». Про це пише imi.org.ua

«85 голосів ЗА проект рішення про реорганізацію комунальних підприємств! Нарешті ми завершимо'реорганізацію друкованих ЗМІ, яка триває вже 5 років. Відтепер, одне КП видаватиме і«Вечірку», і офіційний вісник Київради "Хрещатик"», - написала вона у Депутат Київської міської ради, секретар постійної депутатської комісії своєму Facebook.

У прямому ефірі телеканалу «Київ» Рена Назарова повідомила подробиці реорганізації. «Проектом передбачається здійснити реорганізацію, яка відбуватиметься в два етапи. Спочатку, приєднати комунальні підриємства, а саме редакції газет «Українська столиця» та «Вечірній Київ» до редакції газети «Хрещатик», а потім прейменувати останню, саме в комунальне підприємство «Вечірній Київ»», - сказала депутат.

«На жаль, друковані комунальні медіа столиці, сьогодні є збитковими, а якість їхньої продукції бажає, відверто кажучи, бути кращою, особливо в умовах інформаційної війни і в умовах війни наСході країни», - додала Рена Назарова.

Підставами для створення проекту «Про реорганізацію комунальних підприємств» Рена Назарова назвала «необхідність проведення повної і системної реорганізації цих комунальних підприємств і, відповідно, необхідність збереження старого доброго бренду, під назвою «Вечірній Київ»».

Нагадаємо, 19 березня Київська міська рада постановила провести конкурс на заміщення посад керівників комунальних ЗМІ столиці. Про це повідомила Рена Назарова у своєму Facebook. «87 голосів ЗА! Сьогодні Київрада ухвалила мій проект рішення щодо проведення конкурсу для керівників комунальних ЗМІ Києва. Вперше за 9 років нам вдалось це зробити! Дякую всім, хто сьогодні мене підтримав», - написала депутатка.


баннер слева баннер снизу

Реклама в СМИ - ключ к успеху!

Размещение рекламы в источниках массовой информации является не только наиболее популярным маркетинговым ходом, но и успешным действием по раскрутке конкретного объекта. Разместить рекламу можно практически повсеместно. Реклама в газете и реклама в СМИ являются наиболее массовым явлением по привлечение целевой аудитории новых клиентов. Размещение рекламы в прессе привлекает не только огромное количество потенциальных клиентов, но и дает возможность заявить о себе и кратко охарактеризовать деятельность, которой вы занимаетесь.
Реклама в печатных СМИ является наиболее распространенным маркетинговым приемом, поэтому используется практически всеми компаниями от новичков до профессионалов своего дела. Размещение рекламы в газетах является частным случаем аналогичных действий в отношении рекламы в печатных изданиях. Несмотря на все достоинства данного метода не всегда массовость должна становиться ключевым критерием. Например, ориентация на определенную аудиторию может сыграть свою положительную роль, поэтому реклама в журналах существенно повышает статус и рейтинг фирмы или товара. Размещение рекламы в СМИ, а как частный случай реклама в прессе, все же остаются наиболее востребованными в аспекте продвижения того или иного объекта, поэтому при разработке маркетинговой политики и стратегии нельзя пренебрегать использованием хоть и давно известных, но не менее эффективных способов раскрутки!
Bpress – поможем разместить рекламу: размещение рекламы в СМИ
WhiteWeb
создание сайтов