На главную
События
Люди
Рынок
Новости
Мониторинг
О проекте
банер сверху
банер сверху слева
ВЕРХОВНА РАДА УХВАЛИЛА ЗАКОН ПРО РЕФОРМУ ДЕРЖАВНИХ І КОМУНАЛЬНИХ ЗМІ

24 листопада Верховна рада Україна ухвалила проект Закону № 1123  Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації.

Ініціаторм законопроекту: Микола Томенко та Олександр Абдуллін.

У пояснювальній записці йдеться, Парламентська Асамблея Ради Європи ще у 2005 році закликала органи влади України розпочати роздержавлення друкованих засобів масової інформації, заснованих органами державної влади та місцевого самоврядування. Указом Президента України від 20 січня 2006 року № 39 «Про План заходів із виконання обов'язків та зобов'язань України, що випливають з її членства в Раді Європи» передбачено підготовку відповідно до стандартів Ради Європи та подання в установленому порядку Кабінету Міністрів України законопроекту про обмеження впливу органів державної влади та органів місцевого самоврядування на друковані засоби масової інформації.

Законом України «Про мораторій на відчуження від редакцій державних і комунальних засобів масової інформації приміщень та майна» від 15 січня 2009 року № 883-УІ встановлена вимога про внесення на розгляд Верховної Ради України законопроект про реформування державних та комунальних засобів масової інформації. У зв’язку з цим, виникла необхідність внесення на розгляд Верховної Ради України доопрацьованого проекту Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації».

Проект Закону визначає способи реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій, надання державної підтримки реформованим друкованим засобам масової інформації місцевої сфери розповсюдження.

 


баннер слева баннер снизу

Реклама в СМИ - ключ к успеху!

Размещение рекламы в источниках массовой информации является не только наиболее популярным маркетинговым ходом, но и успешным действием по раскрутке конкретного объекта. Разместить рекламу можно практически повсеместно. Реклама в газете и реклама в СМИ являются наиболее массовым явлением по привлечение целевой аудитории новых клиентов. Размещение рекламы в прессе привлекает не только огромное количество потенциальных клиентов, но и дает возможность заявить о себе и кратко охарактеризовать деятельность, которой вы занимаетесь.
Реклама в печатных СМИ является наиболее распространенным маркетинговым приемом, поэтому используется практически всеми компаниями от новичков до профессионалов своего дела. Размещение рекламы в газетах является частным случаем аналогичных действий в отношении рекламы в печатных изданиях. Несмотря на все достоинства данного метода не всегда массовость должна становиться ключевым критерием. Например, ориентация на определенную аудиторию может сыграть свою положительную роль, поэтому реклама в журналах существенно повышает статус и рейтинг фирмы или товара. Размещение рекламы в СМИ, а как частный случай реклама в прессе, все же остаются наиболее востребованными в аспекте продвижения того или иного объекта, поэтому при разработке маркетинговой политики и стратегии нельзя пренебрегать использованием хоть и давно известных, но не менее эффективных способов раскрутки!
Bpress – поможем разместить рекламу: размещение рекламы в СМИ
WhiteWeb
создание сайтов