На главную
События
Люди
Рынок
Новости
Мониторинг
О проекте
банер сверху
банер сверху слева
ВСІ ЗМІ МОЖУТЬ ЗОБОВ\'ЯЗАТИ РОЗМІЩУВАТИ СОЦІАЛЬНУ РЕКЛАМУ

Засоби масової інформації-розповсюджувачі реклами, незалежно від форми власності, зобов'язані розміщувати соціальну рекламу державних органів та органів місцевого самоврядування, громадських організацій безкоштовно в обсязі не менше 5% ефірного часу, друкованої площі, відведених для реклами. З такою пропозицією виступив народний депутат Ігор Васюник, зареєструвавши законопроект №3642 "Про внесення змін до Закону "Про рекламу" щодо врегулювання розміщення внутрішньої реклами, реклами на транспорті та соціальної реклами". Про це пише zib.com.ua

Діюча норма Закону про рекламу передбачає обов'язок щодо розміщення соціальної реклами лише для тих ЗМІ, діяльність яких повністю або частково фінансується з державного або місцевих бюджетів.

Проект також передбачає, що ЗМІ зобов'язані надавати пільги при розміщенні соціальної реклами, замовником якої є заклади  освіти, культури, охорони здоров'я, які утримуються за  рахунок державного або місцевих бюджетів, а також благодійні організації.

Окрім того, згідно з ініціативою нардепа розміщення внутрішньої реклами та реклами на транспорті погоджується лише з власником місця її розташування або з уповноваженою ним особою / власниками об'єктів транспорту на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Діючі норми не містять вимог щодо типових правил.


баннер слева баннер снизу

Реклама в СМИ - ключ к успеху!

Размещение рекламы в источниках массовой информации является не только наиболее популярным маркетинговым ходом, но и успешным действием по раскрутке конкретного объекта. Разместить рекламу можно практически повсеместно. Реклама в газете и реклама в СМИ являются наиболее массовым явлением по привлечение целевой аудитории новых клиентов. Размещение рекламы в прессе привлекает не только огромное количество потенциальных клиентов, но и дает возможность заявить о себе и кратко охарактеризовать деятельность, которой вы занимаетесь.
Реклама в печатных СМИ является наиболее распространенным маркетинговым приемом, поэтому используется практически всеми компаниями от новичков до профессионалов своего дела. Размещение рекламы в газетах является частным случаем аналогичных действий в отношении рекламы в печатных изданиях. Несмотря на все достоинства данного метода не всегда массовость должна становиться ключевым критерием. Например, ориентация на определенную аудиторию может сыграть свою положительную роль, поэтому реклама в журналах существенно повышает статус и рейтинг фирмы или товара. Размещение рекламы в СМИ, а как частный случай реклама в прессе, все же остаются наиболее востребованными в аспекте продвижения того или иного объекта, поэтому при разработке маркетинговой политики и стратегии нельзя пренебрегать использованием хоть и давно известных, но не менее эффективных способов раскрутки!
Bpress – поможем разместить рекламу: размещение рекламы в СМИ
WhiteWeb
создание сайтов