На главную
События
Люди
Рынок
Новости
Мониторинг
О проекте
банер сверху
банер сверху слева
В ЖУРНАЛІ \"КОРЕСПОНДЕНТ\" КОНФЛІКТ ЧЕРЕЗ ЗАБОРГОВАНІСТЬ ІЗ ЗАРПЛАТИ

У редакції журналу "Корреспондент", який належить Сергію Курченку, виник конфлікт між частиною редакції та керівництвом видання через заборгованість із виплатою заробітної плати. Про це пише "Українська правда".

 У вівторок на свої робочі місця не змогли потрапити 4 працівників журналу: відповідальна випусковий Ольга Заборо, більд-редактор Таїсія Стеценко, керівник інформаційно-довідкової служби Тамара Майок та дизайнер-верстальник Наталія Гогунська. Їхні перепустки і доступ до комп’ютера без попередження заблокували, а в середу вони виявили, що редакція – переїхала. Аби потрапити на свої робочі місця вони змушені були викликати поліцію.

 Головний редактор Андрій Хрустальов повідомив їм, що в односторонньому порядку прийняв рішення про звільнення. При цьому, як причину він назвав прогул. Самі ж журналісти заперечують будь-які прогули.

Вони переконані, що справжньою причиною такої поведінки керівництва стали їхні заяви про можливий страйк у разі невиплати заборгованості по заробітній платі та розбіжності у підході на якість публікацій у журналі.

 "Сьогодні ми з поліцією спробували пройти на наші робочі місця. З’ясувалося, що він перевіз редакцію в інше місце", - зазначила співрозмовниця УП.

Востаннє зарплату у повному обсязі співробітники "Корреспондента" отримали за березень.

"За травень нам не заплатили. За квітень ми отримали лише частину зарплати", - повідомила співробітниця журналу.

Співробітники журналу зазначають, що з часу приходу в "Корреспондент" у квітні 2016 року на посаду головного редактора Андрія Хрустальова повністю змінився штат редакції. Причиною цього, на думку співробітників, стали також особисті політичні погляди Хрустальова, які позначилися на публікаціях в журналі.

Ще одна журналіст Ксенія Цивірко, яка працювала з журналом на умовах фрілансу, зазначила УП, що написала для "Корреспондента" 8 матеріалів, які були опубліковані у різних номерах із лютого по квітень. Гроші за матеріали вона так і не отримала.

"Востаннє обіцяли заплатити до вівторка, 5 липня, але так і не заплатили", - сказала вона.

У коментарі "Українській правді" Андрій Хрустальов підтвердив, що є заборгованість із зарплати. "Факт заборгованості в "УМХ" (холдинг, в який входить "Корреспондент" - УП), це відома всім історія. У багатьох виданнях "УМХ" зарплата затримується на місяць, інколи – більше", - зазначив Хрустальов. За його словами, це пов’язано з ситуацією на ринку реклами.

"З приводу власника можу припустити, що для нього "УМХ" – це просто бізнес, він розглядає його не як інвестиційний проект, а як джерело коштів", - сказав Хрустальов про роль Курченка.

Він зазначив, що всі журналісти, які покинули журнал після його приходу, звільнилися за власним бажанням.

Щодо недопуску співробітників журналу на робоче місце Хрустальов сказав: "Я припускаю, що ми, можливо, не зовсім коректно їх звільнили. Це моя провина, емоції, у нас виник виробничий конфлікт".

Водночас він зазначив, що не хоче розголошувати подробиці конфлікту та запевнив, що заборгованість буде виплачено.

"Я не хочу нікого ображати, вдаватися в подробиці, через що виник цей конфлікт. Вони про це кажуть, я не хочу", - сказав головний редактор. Раптовий переїзд редакції він пояснив тим, що зробив все для того, аби звільнені співробітники "не зірвали випуск номеру".

На зауваження про те, що співробітників звільнили з порушенням законодавства, Хрустальов зазначив, що точно не знає, як це відбувається. "Цим займається відділ кадрів. Я на цих питаннях не розуміюся", - сказав Хрустальов.

Як відомо, журнал "Корреспондент" входить до медіахолдингу UMH.

Сергій Курченко, що нажив собі статки за часів екс-президента Віктора Януковича, у 2013 році купив цей бізнес у нинішнього глави адміністрації президента Бориса Ложкіна.

У портфель UMH входять: Forbes, Корреспондент, bigmir.net, Аргументы и Факты, КП в Украине, Vogue, Теленеделя, football.ua, Ретро FM, Наше радіо, Europa Plus, Авторадіо, інші.


баннер слева баннер снизу

Реклама в СМИ - ключ к успеху!

Размещение рекламы в источниках массовой информации является не только наиболее популярным маркетинговым ходом, но и успешным действием по раскрутке конкретного объекта. Разместить рекламу можно практически повсеместно. Реклама в газете и реклама в СМИ являются наиболее массовым явлением по привлечение целевой аудитории новых клиентов. Размещение рекламы в прессе привлекает не только огромное количество потенциальных клиентов, но и дает возможность заявить о себе и кратко охарактеризовать деятельность, которой вы занимаетесь.
Реклама в печатных СМИ является наиболее распространенным маркетинговым приемом, поэтому используется практически всеми компаниями от новичков до профессионалов своего дела. Размещение рекламы в газетах является частным случаем аналогичных действий в отношении рекламы в печатных изданиях. Несмотря на все достоинства данного метода не всегда массовость должна становиться ключевым критерием. Например, ориентация на определенную аудиторию может сыграть свою положительную роль, поэтому реклама в журналах существенно повышает статус и рейтинг фирмы или товара. Размещение рекламы в СМИ, а как частный случай реклама в прессе, все же остаются наиболее востребованными в аспекте продвижения того или иного объекта, поэтому при разработке маркетинговой политики и стратегии нельзя пренебрегать использованием хоть и давно известных, но не менее эффективных способов раскрутки!
Bpress – поможем разместить рекламу: размещение рекламы в СМИ
WhiteWeb
создание сайтов