На главную
События
Люди
Рынок
Новости
Мониторинг
О проекте
банер сверху
банер сверху слева
РАДІО 24 ПЕРЕТВОРИЛОСЬ НА РАДІО МАКСИМУМ

10 березня в українському ефірі з’явилося нове радіо із позивними - радіо МАКСИМУМ. Нова радіостанція з’явилася внаслідок ребрендингу Радіо 24.

«Раніше в ефірі Радіо 24 переважали новини та інформаційні програми. Але в минулому році ми почали активно змінюватися - з’явилося ранкове і вечірнє шоу, ефір став енергійнішим, позитивним, - говорить генеральний директор радіо МАКСИМУМ Роман Андрейко, - в якийсь момент стало ясно, що попередня назва вже не відповідає нашій суті. Тому зміна назви – це логічний крок. Тепер радіо МАКСИМУМ – це максимум музики, максимум цікавої інформації, максимум енергії для твого успіху!»

Ранкове та вечірнє шоу, які стартували наприкінці минулого року, продовжують звучати на МАКСИМУМ. Музичне наповнення оновленої радіостанції – це мікс форматів АС і СHR - сучасна популярна музика для дорослих, основу музичного наповнення становлять найпопулярніші хіти, які визначаються за допомогою чартів. Тому в ефірі радіо МАКСИМУМ звучать тільки улюблені і перевірені українські і закордонні хіти. Також слухачі отримуватимуть максимумальну кількість музики без реклами - 100 хвилин без реклами щодня! На сьогодні це рекорд серед усіх українських радіостанцій.

«Наші слухачі – це енергійні, впевнені в собі люди, які ведуть активний спосіб життя, мають широке коло інтересів, знають, чого хочуть і хочуть досягати своїх цілей, – пояснює продюсер радіо МАКСИМУМ Слава Дьомін, - а радіо МАКСИМУМ – це друг, який завжди поруч, який підтримає, розважить, надихне і додасть впевненості!»

Змін зазнав і сайт radio24.ua, він переїхав на нову адресу - maximum.fm – і поступово переходить від новинного формату до інформаційно-пізнавального. Прес-служба радіостанції анонсує історії успіху, українських виконавців і їх нові хіти, автоновинки, технології та багато іншого.


баннер слева баннер снизу

Реклама в СМИ - ключ к успеху!

Размещение рекламы в источниках массовой информации является не только наиболее популярным маркетинговым ходом, но и успешным действием по раскрутке конкретного объекта. Разместить рекламу можно практически повсеместно. Реклама в газете и реклама в СМИ являются наиболее массовым явлением по привлечение целевой аудитории новых клиентов. Размещение рекламы в прессе привлекает не только огромное количество потенциальных клиентов, но и дает возможность заявить о себе и кратко охарактеризовать деятельность, которой вы занимаетесь.
Реклама в печатных СМИ является наиболее распространенным маркетинговым приемом, поэтому используется практически всеми компаниями от новичков до профессионалов своего дела. Размещение рекламы в газетах является частным случаем аналогичных действий в отношении рекламы в печатных изданиях. Несмотря на все достоинства данного метода не всегда массовость должна становиться ключевым критерием. Например, ориентация на определенную аудиторию может сыграть свою положительную роль, поэтому реклама в журналах существенно повышает статус и рейтинг фирмы или товара. Размещение рекламы в СМИ, а как частный случай реклама в прессе, все же остаются наиболее востребованными в аспекте продвижения того или иного объекта, поэтому при разработке маркетинговой политики и стратегии нельзя пренебрегать использованием хоть и давно известных, но не менее эффективных способов раскрутки!
Bpress – поможем разместить рекламу: размещение рекламы в СМИ
WhiteWeb
создание сайтов