На главную
События
Люди
Рынок
Новости
Мониторинг
О проекте
банер сверху
банер сверху слева
КАДРОВІ НОВИНИ ТА СТРУКТУРНІ ЗМІНИ В 1+1 МЕДІА

Група 1+1 медіа повідомляє про структурні зміни та оновлену команду.

Зважаючи на нові світові тренди розвитку медіа індустрії та напрямки стратегічного розвитку 1+1 медіа, керівництвом групи впроваджено нові напрямки операційної діяльності. Зміни покликані централізувати поточні процеси і розвивати важливі напрямки.

З 3 жовтня відбудуться наступні зміни:

Ярослав Пахольчук, Виконавчий та фінансовий директор групи, обійме посаду Директора напрямку платного телебачення, ключовою задачею якого стане розвиток 1+1 медіа на ринку платного телебачення в Україні.

Анна Ткаченко покидає посаду HR директора. Надалі Анна очолюватиме новий напрямок і стане Директором по стратегії і розвитку групи. Напрямок створено з ціллю системного управління реалізації довгострокової стратегії групи, пошуку нових можливостей та ефективних рішень.

Також Анна стає Директором діджитал напрямку, основні завдання якого — створення єдиної діджитал стратегії всіх активів групи і їх монетизації.

Новим HR директором 1+1 медіа стане Лариса Брувер. Лариса, професіонал в галузі управління людськими ресурсами з 12-річним досвідом. Останні сім років займала керівні посади в міжнародних компаніях, управляла філіями компаній Східного та Європейського регіонів.

Директором новоствореного напрямку по Стратегічному програмному плануванню групи стане Девід Стогель. Девід має понад 20 років телевізійного досвіду в Центральній та Східній Європі. Відповідав за розвиток приватних медіа в Польщі, Румунії та Угорщині. З 2005 року обіймав посаду програмного директора і пізніше заступника генерального директора каналу TV Nova, у Чехії. Перед Девідом стоїть задача формування програмних стратегій всіх телеканалів групи.

Ольга Слісаренко обійме посаду Головного продюсера розважальних шоу каналу 1+1. Також, під її керівництвом залишиться відділ форматів групи.

Функція PR виводиться на стратегічний рівень і консолідуватиме стратегічні комунікаційні цілі та управлятиме комунікаційними ризиками всіх бізнес-структур групи. PR-директором залишається Світлана Павелецька.

«Наша компанія постійно розвивається, і я радий, що наша стратегія вже отримала конкретні обриси та втілюється в конкретних змінах. Я вітаю Ларису та Девіда, та впевнений, що вони стануть частиною нашої команди і зможуть принести найкращі практики до своїх напрямків. Щодо Анни, Ярослава, Світлани та Ольги — приємно бачити, як наші менеджери ростуть та розвиваються разом з компанією. Впевнений, що попереду нас чекає багато цікавих та успішних проектів» — зазначив Олександр Ткаченко, генеральний директор 1+1 медіа

баннер слева баннер снизу

Реклама в СМИ - ключ к успеху!

Размещение рекламы в источниках массовой информации является не только наиболее популярным маркетинговым ходом, но и успешным действием по раскрутке конкретного объекта. Разместить рекламу можно практически повсеместно. Реклама в газете и реклама в СМИ являются наиболее массовым явлением по привлечение целевой аудитории новых клиентов. Размещение рекламы в прессе привлекает не только огромное количество потенциальных клиентов, но и дает возможность заявить о себе и кратко охарактеризовать деятельность, которой вы занимаетесь.
Реклама в печатных СМИ является наиболее распространенным маркетинговым приемом, поэтому используется практически всеми компаниями от новичков до профессионалов своего дела. Размещение рекламы в газетах является частным случаем аналогичных действий в отношении рекламы в печатных изданиях. Несмотря на все достоинства данного метода не всегда массовость должна становиться ключевым критерием. Например, ориентация на определенную аудиторию может сыграть свою положительную роль, поэтому реклама в журналах существенно повышает статус и рейтинг фирмы или товара. Размещение рекламы в СМИ, а как частный случай реклама в прессе, все же остаются наиболее востребованными в аспекте продвижения того или иного объекта, поэтому при разработке маркетинговой политики и стратегии нельзя пренебрегать использованием хоть и давно известных, но не менее эффективных способов раскрутки!
Bpress – поможем разместить рекламу: размещение рекламы в СМИ
WhiteWeb
создание сайтов