“Народний фронт” найбільше серед політичних партій витрачає коштів на рекламу в медіа, найменше – “Опозиційний блок”
2018.02.01
Про це йдеться в дослідженні Громадського руху "ЧЕСНО". "За рік на рекламу в медіа партії сукупно витратили 55 млн гривень, тобто менше 15% від загальної суми всіх витрат", – зазначає автор матеріалу. Так, відповідно до результатів дослідження, НФ витратив за рік 33,2 млн грн, партія Ляшка – 13,3 млн, "Самопоміч" – 7,3 млн, БПП – 0,8 млн, "Батьківщина" – 0,5 млн, а "Опозиційний блок" – 0,2 млн. "БПП витратив на медіа менше відсотка, у той час як у РПЛ і "Народного фронту" ці суми становили 35% і 38% від загальної суми витрат відповідно", – йдеться в матеріалі. Крім того, "Чесно" порівняв типи медіа, які користуються попитом в кожної з партій. "Уважно спостерігаючи, на які канали комунікації партії витрачають кошти, можна побачити, на яку аудиторію вони ставлять у майбутній передвиборчій гонці", – пояснює автор. За результатами досліджень, "Радикальна партія", "Народний фронт" та "Самопоміч" найбільше витрачають на телебачення, а БПП, "Батьківщина" та "Опозиційний блок" – на друковані ЗМІ. Водночас просування в інтернеті користується значним попитом лише в "Самопомочі", а "Народний фронт" "є усюди". Зазначається також, що більшість "ефірів "Опоблоку" припадає на медіа Півдня і Сходу України, а "Батьківщини" — Центру і Полісся, а БПП купує друковану рекламу переважно в районних газетах. "Ймовірно, це робиться з прицілом на наступні парламентські вибори, на яких БПП ставитиме саме на регіональних виборців", – припускає автор.