Соцмережа X вдосконалює рекламні можливості для кращого контролю брендів
2024.02.21
Соцмережа X (Twitter) оголосила про оновлення рекламних інструментів, які нададуть рекламодавцям більше гнучкості та кращий контроль над розміщенням оголошень. Ці зміни спрямовані на те, щоб гарантувати, що реклама не з'являтиметься поруч із суперечливим або образливим контентом.
З лютого 2024 року рекламодавці на X матимуть доступ до таких можливостей:
1. Таргетинг на авторів:
- Розміщення реклами на основі підібраного списку акаунтів із преміум-підпискою.
- Забезпечення показу оголошень лише поряд з контентом, який відповідає цінностям та цілям бренду.
2. Самостійне розміщення відеореклами:
- Використання X Ads Manager для запуску відеореклами на початку ролика на контенті обраного акаунту.
- Більший контроль над тим, де з'являється реклама, та гарантування її показу цільовій аудиторії.
3. Реклама в профілі акаунту:
- Розміщення реклами лише в профілі окремого акаунту, повністю виключаючи можливість того, що оголошення опиняться поруч із небажаними публікаціями.
- Максимальна релевантність реклами та залучення уваги цільової аудиторії.
Впровадження цих оновлень стало відповіддю на виклики, з якими зіткнулася X протягом минулого року. Ряд брендів вилучили свою рекламу з платформи через появу оголошень поряд із пронацистським контентом.
X прагне повернути довіру рекламодавців та гарантувати їм безпечне та ефективне середовище для розміщення оголошень.
Нові рекламні можливості:
- Забезпечують кращий контроль над розміщенням оголошень.
- Допомагають брендам уникати суперечливого контенту.
- Сприяють кращому досягненню маркетингових цілей.