Націоналізована «Укрнафта» під час війни організувала «банкет піару» за десятки мільйонів
2024.07.05
Компанія оголосила черговий багатомільйонний тендер на позитивне висвітлення своєї діяльності
Публічне акціонерне товариство «Укрнафта» 3 липня оголосило тендер на рекламні та маркетингові послуги очікуваною вартістю 13,73 млн грн. Про повідомляє «Главком» з посиланням на дані системи ProZorro.
Для просування своєї реклами компанія обрала вісім радіостанцій (Radio Roks, «Хіт ФМ», «Наше радіо», «Радіо Байрактар», «Мелодія FM», «Радіо Максимум», «Люкс ФМ», «Радіо Ностальжі»), які у прайм-тайм виходитимуть із відповідним іміджевим контентом.
Крім цього, «Укрнафта» має намір розмістити на чотирьох інформаційних сайтах (NV, «Українська правда», «24 канал», «Форбс») 20 рекламних публікацій.
Замовити рекламу на ТГ-каналах
Замовити рекламну публікацію на інтернет-сайтах
Також націоналізована компанія рекламуватиметься у соцмережах і телеграм-каналах, які мають понад 500 тис. підписників.
У тендерній документації замовник пояснив необхідність трати великих коштів тим, що має на меті «покращити впізнаваність мережі АЗК «Укрнафта» та посилити ринкові позиції компанії у висококонкурентному середовищі торгівлі світлими нафтопродуктами у роздріб і дрібним гуртом».
Нагадаємо, що восени 2023 року ПАТ «Укрнафта» за результатами тендера відписала 5,69 млн грн на рекламні послуги. Кошти спрямовувалися на рекламу в Youtube, Facebook, Google; на радіо і телеграм-каналах.
Крім цього, навесні 2024 року «Укрнафта» планувала витрати 3,1 млн грн на виготовлення та розміщення візуальної реклами на білбордах. Однак тендер довелося скасовувати після відхилення заявок трьох учасників.