Французький медіагігант Vivendi розглядає можливість розділення бізнесу

Французький медіагігант Vivendi розглядає можливість розділення бізнесу

Vivendi вивчить можливість поділу на три бізнеси навколо Canal+, Havas та інвестиційної компанії.

Французька компанія цифрових розваг і комунікацій заявила, що її правління запропонувало провести дослідження доцільності поділу на публічні компанії.

Компанія заявила, що вона "зазнала значної конгломератної знижки" з моменту виділення свого сегменту Universal Music Group у 2021 році. Розділення дозволить Vivendi "повністю розкрити потенціал розвитку всіх видів своєї діяльності", заявили в компанії.

Один бізнес буде структурований навколо кіно- і телепродюсера компанії, Groupe Canal+. Компанія повідомила, що сегмент Canal+ має абонентську базу понад 25 мільйонів людей по всьому світу.

Інший бізнес буде структурований навколо Havas, рекламної та комунікаційної фірми, яка, за словами Vivendi, підтримувала стабільний рівень придбань протягом останніх років.

Третьою структурою буде інвестиційна компанія, яка включає мажоритарну частку в групі Lagardère, видавничій та туристичній роздрібній компанії.

Vivendi заявила, що поділ дозволить усім трьом компаніям мати людські ресурси та фінансову гнучкість, необхідні для розвитку.

Джерело: The Wall Street Journal