
Головні рекламні тренди, на які варто звернути увагу в 2024 році
2023.12.14

Звикання до штучного




Поштовх до мети





Тіффані Борланд, директор зі стратегії та аналітики проектів у HireInfluence , зазначила, що порівняльний звіт Influencer Marketing Hub показує, що 71% респондентів витратили понад 40% свого маркетингового бюджету на впливовий маркетинг, доводячи, що це невід’ємна частина сучасного маркетингу. .
Відчуття великих моментів

«Цей рік продемонстрував жагу споживачів до досвіду та те, як люди готові витрачати гроші на моменти, які варто відвідати, завдяки кмітливим маркетологам, спритно рекламуючим або швидко заробляючи на цих грандіозних подіях», — сказав Нат Вітструк, старший креативний директор George P. Johnson ( GPJ). «Турне Тейлор Свіфт Eras Tour показало світові, що навіть багатоміські концерти можна пропустити».


Еволюція даних

«Наступного року печиво, безсумнівно, розпадеться», — сказала Джулія Лінехан, генеральний директор і засновник The Digital Voice . «Дедлайн наближається, і, швидше за все, виникне стрімка паніка, щоб адаптуватися. Ті, хто серйозно сприймає контекст, кураторство, увагу та показники бренду, будуть озброєні та готові процвітати».

«Більшість брендів мають набагато більше відвідувачів, які просто переглядають і відвідують їхні сайти, а не роблять покупки щоразу», — сказав Тім Гломб, віце-президент із цифрових технологій, контенту та штучного інтелекту Wunderkind . «Ідентифікація цих веб-переглядачів сайтів є одним із найшвидше зростаючих головних болів для брендів, і це стане лише важчим, оскільки у 2024 році нарешті будуть припинені сторонні файли cookie».

Ці типи інновацій у даних і аналітиці сприятимуть зростанню творців, дозволяючи маркетологам краще контролювати показники ефективності та краще приймати обґрунтовані рішення щодо витрат, зазначив Бріт Старр, старший віце-президент із маркетингу CreatorIQ .


«Оскільки глядачі продовжують переключатися на потокове передавання, це дозволяє брендам думати далі, ніж традиційні 15- та 30-секундні ролики, і справді перетворюватися на розвагу», — сказала Кетлін Вілсон, директор із продажу та стратегії фірмового контенту Vizio . «Наступного року ми можемо очікувати, що бренди продовжуватимуть використовувати переваги фірмових розважальних можливостей, щоб розповісти емоційні історії, зосереджені навколо інтересів аудиторії. І коли ви інтегруєте в цей вміст такі елементи, які можна купувати, як-от QR-коди, він може слугувати повноцінним інструментом для підвищення обізнаності та реальних продажів».

Для деяких збирання даних має менше значення, ніж сам вміст, творча робота, яка залучає аудиторію. За словами Джона Хіггінса, генерального директора та головного креативного директора компанії, головним прозрінням 2024 року стане те, що креативність замінить дані у верхній частині воронки. OS Studios .