Instagram просуватиме в рекомендації оригінальний контент, а не його копії
2024.05.04
Instagram змінює систему рекомендацій контенту — перевагу надаватимуть оригінальному контенту й обліковим записам із невеликою кількістю підписників.
Про це пише The Verge.
Найбільша зміна стосується агрегаторів — акаунтів, які публікують контент інших користувачів часто без жодної згадки про авторство. Публікації таких акаунтів соцмережа видалятиме з рекомендацій.
Замовити рекламу на ТГ-каналах
Оновлення стосується «серійних репостерів», які діляться чужим контентом, не змінюючи його, понад десять разів за 30 днів. Такі акаунти знову зможуть потрапляти в рекомендації через 30 днів після останнього повторного розміщення «неоригінального» контенту. Зміни не вплинуть на деякі акаунти, визначені Instagram і з ліцензійними угодами або дозволами на повторну публікацію контентмейкерів.
Також по темі: Instagram запускає нову функцію, яка обмежує час перебування підлітків у застосунку
Також Instagram замінюватиме повторно опублікований контент оригінальним дописом автора в рекомендаціях. Однак це робитимуть лише тоді, коли система впевниться, що публікації ідентичні «на основі аудіо- та візуальних сигналів». Автори контенту отримають сповіщення, коли їхній оригінальний контент замінить репости.
Замовити рекламну публікацію на інтернет-сайтах
Раніше Instagram оцінював контент переважно на основі того, як підписники облікового запису взаємодіяли з ним, й алгоритм вирішував, чи просувати його в рекомендації. Тепер Instagram змінює підхід, щоб надати невеликим обліковим записам рівні шанси на просування.