Тепер свій логотип можна нанести на посилку «Нової пошти» — компанія запустила продаж реклами

Тепер свій логотип можна нанести на посилку «Нової пошти» — компанія запустила продаж реклами

Компанія «Нова пошта» почала продавати рекламні послуги на своїх цифрових та фізичних ресурсах. Це охоплює як онлайн-майданчики — сайт, додаток, особистий кабінет, так і фізичні носії: відділення, поштомати, екрани та навіть посилки.

Що пропонується:

  • Реклама на посилках (2 грн за контакт).
  • Банери на сайті та в додатку (від 30 000 грн/міс).
  • Реклама на моніторах у відділеннях (2200 грн/міс за одне відділення).
  • Розсилки в Viber-каналі та через push-повідомлення (від 0,5 грн за контакт).
  • Примірочні та спеціальні зони у відділеннях (до 2,3 млн грн за 3 місяці).

Аудиторія та охоплення:

  • Сайт: 9,4 млн унікальних відвідувачів щомісяця.
  • Додаток: 8,4 млн користувачів.
  • Поштомати: понад 24 000 одиниць з охопленням до 52 млн контактів щомісяця.
  • Відділення: понад 3000 локацій з 600 відеопанелями.

Клієнти, які вже протестували рекламу:
Серед перших партнерів — Samsung, Uklon, «Київстар», Coca-Cola, «Сільпо», OLX.

У пресслужбі «Нової пошти» підтвердили запуск рекламних послуг, зазначивши, що компанія обережно підходить до вибору партнерів, щоб зберегти бренд.


Замовити рекламу на ТГ-каналах
Замовити рекламну публікацію на інтернет-сайтах