Український проєкт отримав нагороду на фестивалі креативності «Каннські леви»

Український проєкт отримав нагороду на фестивалі креативності «Каннські леви»

Український проєкт «Мед мінних полів» отримав бронзового лева у категорії у категорії Outdoor: Promotional Items & Printed Media на одному з найпрестижніших світових фестивалів креативності «Каннські леви».

Робота створена агенцією Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з агрокомпанією Kernel та за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine.

«Мед мінних полів» — це лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки, що має на меті привернути увагу міжнародної спільноти до питання замінованості України. Перш за все він призначений для цільових розсилок дипломатам в межах протоколів та впливовим громадянам інших країн, щоб залучити до розмінування ще більше міжнародних партнерів та донорів. 
Замовити рекламу на ТГ-каналах
Замовити рекламну публікацію на інтернет-сайтах